onsdag den 7. september 2011

om at smide sin mobil væk.. sådan for alvor..



I mandags skete det som sker for mange, og som er sket for mig et utal af gange.. jeg smed min mobil væk.. jeg havde lige skrevet en bunke "vi-holder-snart-fødselsdag" sms`er 7 ialt + en til en god ven.. jeg stiger ud af bilen og skynder mig ind at handle inden jeg skal møde på job... Da jeg kommer frem til mit arbejde vil jeg have min mobil i lommen da vi skal ud på tur.. og væk er den.. jeg føler mig nøgen resten af dagen og bander langt væk at jeg ikke har passet bedre på den.. jeg har ledt alle steder! hjemme, i bilen, på jobbet, jeg har sågar været retur i butikken og ledt og spurgt UDEN resultat.. :0( nu kan jeg så gå og ærgre mig over alle de billeder jeg havde på mobilen.. mest baby billeder af en lille ny blød bebs.. saga nyfødt.. og alle mine numre... dobbelt æv.., ringede til mit mobil selskabet og de kunne konstatere at mobilen ikke har været i brug siden mandag morgen, så  den er i hvert fald ikke stjålet og misbrugt.. heldigvis.. men nej hvor er det træls...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar