mandag den 19. september 2011

Går sgu og bliver lidt glad..

Nu nærmer sig tiden hvor jeg træder og i de voksnes rækker.. sådan for alvor.. jeg bliver nemlig 30!

Ønskesedlerne er delt ud og gæsterne inviteret i 2 hold.. (det 3. hold, damefrokost bliver først i oktober) og så er det bare at vente og glæde sig.. Elsker at have fødselsdag.. Elsker at at blive overrasket og ikke mindst vente på den store dag..  Den 1. og helt store overraskelse kom helt uventet og dejligt igår.. der blev nemlig ringet fra Torshavn hvor min bor bor sammen med Vagn, og han ville lige høre om jeg ville gøre ham en tjeneste.. og jo selvfølgelig ville jeg da det.. hvad det var??   " kan du mon hente din mor i billund i morgen??" 

SAY WHAT??!   Jep den er god nok min søde, dejlige og absolut ynglingsmor er på vej til Danmark og bliver en hel uge.. så hun både kan fejre sin datters 30 års dag og sit barnebarns 1 års fødselsdag.. Blev bare Så glad, så nu er jeg på vej til billund.. lige om lidt..  Sikke en overraskelse :0) 



Min allerbedste mor.. 10 år gammel :0)

1 kommentar:

  1. Skønt - altid dejligt at blive glædeligt overrasket. Tillykke med de snart 30 ;-)
    Jeg har startet en lækker GiveAway på min blog - du er velkommen til at prøve lykken ;-)

    SvarSlet