torsdag den 15. september 2011

Køb af ekstra lagerplads i blogland??

Lige nu er jeg ved at blive ked af det, og ikke bare ked af det, men også godt og grundig frustreret!

Jeg har brugt den sidste time på at sidde og lave en flot header.. og da jeg så vil lægge den op på min blog, bliver jeg afvist igen!!!  med begrundelsen om at jeg har brugt alt min billedeplads.. jeg bliver henvist til nedenstående forklaring, men kan simpelthen ikke få det til at passe med nogenting.. har slettet en masse billeder, men alligevel går det galt.. please someone help me??  Det kan da ikke passe at jeg allerede inden jeg har været i blogland et ½ år skal købe mere plads??


 

Google tilbyder køb af ekstra lagerplads, der deles af Gmail, Google Dokumenter og Picasa Webalbum (som omfatter fotos, der er uploadet til Blogger). Du kan altid købe ekstra lagerplads.
Brugere af Google Apps: Googles lagerplads fås til de samme priser og samme størrelse lagerplads for Google Apps-brugere. Købt lagerplads gælder dog ikke for din Gmail-konto. Få flere oplysninger

Gratis lagerplads

Den gratis lagerplads er forskellig fra produkt til produkt. Den gratis lagerplads i ét produkt kan ikke bruges i eller overføres til et andet produkt.
  • Gmail giver dig 7 GB eller mere (øges hele tiden) til Gmail-beskeder.
  • I Dokumenter får du 1 GB lagerplads til dine uploadede filer (dokumenter, der er oprettet i Google Dokumenter, samt konverterede filer medregnes ikke, men der gælder visse størrelsesbegrænsninger).
  • Picasa Webalbum giver dig 1 GB til fotos og videoer. Filer, der er mindre end visse størrelser, medregnes ikke i denne begrænsning.
  • Google+ giver dig ubegrænset lagerplads til fotos, som automatisk skaleres til 2048 pixels. Videoer, der er op til 15 minutter lange, er også gratis.

Købt lagerplads

Hvis du løber tør for gratis lagerplads i Gmail, Google Dokumenter eller Picasa Webalbum, kan du købe ekstra lagerplads, der deles af disse produkter. Du kan vælge mellem følgende lagringsplaner:
  • 20 GB – USD 5/år
  • 80 GB – USD 20/år
  • 200 GB – USD 50/år
  • 400 GB – USD 100/år
  • 1 TB – USD 256/år
  • 2 TB – USD 512/år
  • 4 TB – USD 1024/år
  • 8 TB – USD 2048/år
  • 16 TB – USD 4096/år
Bemærk, at 1 TB svarer til 1024 GB, og at disse priser ikke omfatter eventuelle skatter eller gebyrer i dit land.
Køb af Google-lagerplads fungerer som årlige abonnementer, der fornys efter et år. Du kan altid opsige dit abonnement, men køb af lagerplads kan ikke refunderes. Du kan også altid opgradere til et abonnement med mere lagerplads til den forholdsmæssige difference. Købt lagerplads til én Google-konto kan ikke overføres til en anden konto. Få flere oplysninger om refusion, fornyelse og annullering af Google-lagerplads
Der går normalt op til 24 timer, før den købte lagerplads føjes til kontoen. Se vores trin til fejlfinding for lagerplads for flere oplysninger.

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kender kun al din frustration som ny blogger - måske du kan få hjælp hos "Mamma Mias Verden"?
    Jeg er tilfældigt stødt på din blog og glæder mig til at følge dig som fast læser.
    Du skal selvfølgelig ozze være meget velkommen indenfor hos mig; sallingssysler.blogspot.com.
    God weekend :-)k

    SvarSlet
  2. Hej Helle. Tak for tippet. jeg har været inde og lure lidt på manmma mias verden, og der desværre ikke lige en løsning på den problematik jeg står med, men har dog fundet mange andre løsninger derinde :0) Jeg har været forbi din skønne blog og er nu både fast læser og forhåbentlig heldig i din give away ;0) Hilsen nanna

    SvarSlet