fredag den 2. september 2011

Mamma mias blogudfordring

Jeg deltog jo også i  Mamma Mias blogudfordring.. men da min datter for 2. gang på 1 måned er røget på pencilin for en grim omgang mellemørebetændelse, så har jeg ikke haft meget tid ved computeren..  på tirsdag skal hun have sat dræn i, så det bliver forhåbentlig lettere at være familie hjemme ved os lige om lidt.. :0)

BLOGUDFORDRING - EVENTYR...     jeg har haft lidt svært ved at indkredse mig fordi jeg har haft så mange ideer.. men efter samråd med mine drenge så begyndte ideerne at rulle og vi har arbejdet med selve begrebet "eventyr" og ikke efter et bestemt eventyr.

Vi har arbejdet i krympeplast og digtet vores egne små eventyr..  men herunder billederne..

Eventyr..
Eventyret om den langhalsede snegl.

Eventyret om den dumdristige fugl

Eventyret om det gnavne spøgelse


Eventyret om den glade sparebøsse mand.

Alle tegningerne er lavet af Torbjørn 4 år og overført til krympeplast med en guldtusch, (som desværre er smittet lidt af) På bagsiden har jeg limet en brochenål og de er blevet brugt :0) Det har været hyggeligt at have børnene inddraget i processen og udover smykkerne er der kommet noget små dejlige eventyr ud af det også.

Se mamma mias side for de andre blogudfordringer her.

1 kommentar:

  1. Hvor uheldigt for jer med alt det sygdom. Hvis du har lyst har jeg en lille blogudfordring igang :0)

    SvarSlet