lørdag den 27. oktober 2012

Nu med 5 børn...

Lige nu er har jeg 5 børn samlet her på matriklen, i alderen 1-7 år... Normalt er her kun 3, men min skønne skønne venindes mand har lige været og aflevere deres to dejlige drenge. For i aften skal der være tosomhed, parforhold, fødselsdag og kærlighed på menuen..

Min veninde går rundt derhjemme og tror at hendes mand lige er kørt ud og hente ældstedrengen fra fødselsdag, det er han også, men hun ved ikke at hun først ser sine børn i morgen... For manden har arrangeret at de skal ud og spise og derefter i biffen... Og den overraskelse vil jeg gerne støtte op om... For er der nogen der fortjener masser af kærlighed og parforhold lige pt. Så er det min veninde... Hun er lige blevet diagnosticeret... Leddegigt... Så der er meget der gør ondt nu, mange tanker der roder både om det ene og det andet.. Og netop i dag på hendes fødselsdag der skal hun forkæles af den mand som elsker hende, og som om nogen ved hvad hun går og tumler med.

Kære M & M... Nyd jeres aften... Og skål for kærlighed & parforhold <3


Ps. Vi hygger ;0)


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Dejligt med en veninde som dig der kan få sådan en aften til at lade sig gøre.

    SvarSlet