torsdag den 18. oktober 2012

Back on track...

Så nåede vi gennem en ørebetændelse, en mellemsøresbetændelse og så en halsbetændelse...  3 ud af familiens medlemmer har været nedlagt.. og når det er moren der ligger på langs, er det ikke for sjov.. fra tirsdag og helt frem til søndag, lå jeg mere eller mindre brak med noget så forfærdeligt ondt i halsen...

Vaskebunken voksede til uoverskuelige højder..
fjernbetjeningen bliv voldslidt og Go`morgen Danmark blev set både 1. og 2. gang...! (og nej hvor er jeg dog bare SÅ træt af "Ibi åhh så glad" hvad laver hun på tv2, og så i god morgen Danmark??  hun gør mig sgu ærlig talt pænt træt, med sine konstante overstadige grin og upassende bemærkninger!!)

nå et sidespor,,,

Mens jeg lå der og kun kunne indtage flydende væsker.. (supper, drikkeyoghurts, tempereret vand og kakao) udviklede jeg ligeså stille et nært forhold til min Ipad.. og nej hvor jeg dog elsker den.. den kan jo alt.. selv passe børn :0)

Se det var én positiv ting der skete i min sygdomsramte krop, kærligheden strømmede til min (nye) forlængede arm.. og den anden positive ting var de 2½ kilo der smeltede bort fra min krop og bidrog til de første 10 tabte kilo.. det 1. delmål er i hus og det føles skønt..  der er lang vej endnu, men jeg er på vej og godt på vej..  Når jeg allerede har smidt 10 kg. på 2½ måned.. så ender jeg jo som badenymfe næste sommer... ;0) måske!!

 

Nu jeg er kommet over på den anden side af halsbetændelsen, må jeg hellere efterleve den der pænt brugte  sætning med et æble om dagen og at holde doktoren fra døren..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar