mandag den 29. oktober 2012

Carlo klovn...


Vi har cirkus i børnehaven... vi øver, griner, fjoller, øver lidt mere.. og når vi så slapper af, så leger vi blandt andet med perler...  og det er der kommet Carlo ud af...   Carlo er en klovn, og en glad én af slagsen.. og fordi at Fru Bach  leverede både pom-pom`er i de fineste farver og de lækre butterflyer... så er han nu blevet til en uro..  og han hænger i børnehaven og pynter....  og frister andre til at lave en magen til... og lur mig om der ikke snart dukker en carlo mere op her i blogland ;0)






3 kommentarer:

  1. Og han er så fin, og jo der er en mere lige i kølvandet ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den klovn - så den hos Fru Bach og måtte da lige forbi og se hvem der stod bag. Det er et godt samarbejde I har fået op at stå :-)
    Det er en skøn blog du har dig - den glæder jeg mig til at følge i fremtiden.
    Du er velkommen til at slå et smut forbi min blog: kahrkreation.blogspot.dk
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Tak Line. Tak for din søde kommentar.. Iler straks forbi din blog :0) kh Nanna

    SvarSlet