onsdag den 24. oktober 2012

At miste en betroet medarbejder....

Det er aldrig rart når det sker... Men det gør det jo desværre indimellem...  Jeg har mistet en af mine mest betroede medarbejdere.. Nemlig min miele... Min elskede støvsuger har fulgt mig de sidste 5 år og gennem ikke mindre end 3 stede... Først på vores egen gård på landet, dernæst i lejligheden, og så nu i endnu et hus på landet...  Men så stod den også af.. Den har brummet længe, men tror den 2 årige  kom til at give den dødsstødet.... Og det var da endda kærlig ment... !   Den 2 årige har et meget veludviklet omsorgsgen, så der er ikke en dukke i hele huset der ikke har været under hendes kærlige omsorg, er blevet puslet og plejet og er blevet vasket... Og det er nemlig her at miele kommer ind i billedet... For hun stod der midt på gangen ved siden af badeværelset og så så ensom ud, og det var da  også synd, for så kunne den da ligeså godt pusles og plejes lidt... Og det blev den!  Den gennemgik en meget grundig vask med pænt våde klude.... Så våde at alt vandet samlede sig i en lettere stor pyt nede ved posen... Som lugtede grimt da jeg tændte, sagde mærkeligt og blev virkelig varm... Ikke godt, slet ikke godt.....

Men kære miele tak for kampen du... Tak for 5 års god samvittighed på rengøringsfronten, tak for alle de brødkrummer, edderkopper og nullermænner du har spist i årenes løb.. Og ikke mindst tak for alle de spidse legodimser du har taget dig af, og derved skånet mine sarte fodballer ;0).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar