lørdag den 5. november 2011

op i tid.... kræver tid!

Jeg er på mit arbejde gået op i tid.. det er rigtig dejligt, men skisme også hårdt når man mellem et næsten fuldtidsjob (34,5 timer) og 3 børn skal jonglere med at hente og bringe børn, tøjvask, madlavning, sygdom og kreative sysler!

Pyha.. bliver helt svedt nogle gange, især fordi jeg har måtte opgive noget af min krea og blogtid.. og det er jeg ikke glad for.. MEN sådan må det være for en periode.

Jeg er så til gengæld en masse kreativ med de dejlige børn i børnehaven og vi har lige haft halloween uge hvor vi har hygget med en masse sjove projekter der endte op med en fest.. se bare med her...  



vatpinde skeletter,





Græskar lanterner





Flyvske flagermuse





og så naturligvis ingen Halloween uden græskarmænd



Ingen kommentarer:

Send en kommentar