lørdag den 19. november 2011

Ind i dansen igen..

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at komme ind i dansen igen.. har ikke blogget længe og dette er helt og aldeles ufrivilligt..  jeg elsker at blogge, men tiden har bare ikke været til det.. siden sidst er der sket en masse...

vi har skrevet under pÃ¥ et hus, sÃ¥ den 1. feb. fÃ¥r vi nøglerne til et stort kæmpe hus (i min optik) pÃ¥ 274 kvm... drengene fÃ¥r hver deres værelse, vi fÃ¥r et kæmpe soveværelse, jeg fÃ¥r mit EGET og længe ventede syværelse.. og jeg GLÆDER mig helt vildt.. det bliver SÃ… fint.. min egen private hule hvor jeg kan rode og regere som det passer mig uden at genere resten af familien med stofrester, knappenÃ¥le og masking tape.. JUHUUUUUUUU   :0)


kan næsten ikke vente med at sætte mit præg pÃ¥ min lille kommende oase.. men altsÃ¥ først skal vi pakke vores 104 kvm. lejlighed "sammen", og huset skal males inden vi kan komme pÃ¥ plads.. men det bliver dejligt.. fik jeg sagt at vi kommer til at bo pÃ¥ landet igen??   Med juletræer som naboer.. I LOVE IT! :0)


Og i kære læsere fÃ¥r selvfølgelig lov til at følge hele processen..  



http://www.apartmenttherapy.com/ny/how-to/how-to-make-a-clementine-candle-001453
Tjek lige denne sjove DIY..   og den er god nok.. ved hjælp af en clementin, lidt madolie og en æske tændstikker kan du lave de sødeste smÃ¥ lygter.. prøv det, det er bÃ¥de super nemt, billigt & sjovt :0)




God weekend til jer derude i blogland..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar