onsdag den 11. juli 2012

Platter nu med twist..

I min iver for at finde nye gode ideer til lidt feriesyslerier.. faldt jeg over Xo Ein Ding`s indlæg om Bjørn Wiinblads platter med et twist og blev vildt begejstret... for ind til genbrugsen, hvor jeg fandt platter til den beskedne sum á 10 kr. pr. styk.. der var vildt mange i både sort og rød, og så er det jo svært at vælge...  men det blev til tre styks. som nu er dekoreret efter inspiration fra Line, som i øvrigt har en rigtig lækker blog :0)

http://www.xoeinding.dk/2012/06/wiinblad-med-et-twist.html






Resultatet blev således, og er blevet rigtig godt tilfreds.. malingen havde jeg i gemmerne, så 30 kr for en genopfrisket nostalgi til mit køkken.. det er lige mig :0)


Tak til line for inspirationen.



Nu vil jeg daffe i sofaen og tænke positive tanker til mit strikketøj.... ;0)

2 kommentarer:

  1. De er blevet fine, jeg har også overvejet at låne ideen

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig god ide og jeg faldt helt i "mandalas-staver" da jeg skulle finde ud af hvilke felter der skulle males :0) God jagt og fornøjelse ;0)

    SvarSlet