onsdag den 11. juli 2012

ARGH.... Det fandens strik!!!!

Det er ferie og vi slapper af gør vi.. vi nyder det og hold op hvor er det lækkert at komme helt ned i gear... helt derned hvor man er så afslappet at man ikke kan bestemme sig for om det er sofaen eller dynen er kalder mest....

For det meste er det jo altså sofaen.. med strik til venstre for skødet og fjernbetjeningen til højre....  bekvemmeligt...

Feriens strikkeprojekt skulle bare være et lille nemt et af slagsen og jeg har gået og savlet over opskrifterne i "All you knit is love" af Susie Haumann siden jeg købte bogen i vinters... de lækreste strikkerier til baby 0-18 mdr...   

Jeg fandt hurtigt ud af hvilken opskrift jeg ville begynde med ...

Nemlig denne lækre sag i limegrøn...  men ak og ve... jeg strikker 1 pind og trævler så op igen...   hvad der ellers er en nem opskrift (troede jeg) har vidst sig at være et mareridt!  Jeg føler mig hensat til strikningens skammekrog og kan snart ikke engang finde ud af hvad der er ret og vrang...!

Hvorfor lige denne opskrift skulle få mig til at bryde grædende sammen ved jeg ikke, for når jeg læser opskriften lyder den nem og lige til at gå til.. men så sker der altså et eller andet.... jeg trævler op konstant, og er der noget der kan få mig til at gå op i limningen.. så er det at trævle op!!!! 




Hvis jeg ikke snart knækker koden i denne opskrift så begynder det at gå ud over mit ellers gode og afslappede jeg.. Jeg MÅ, SKAL, KAN og VILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL have det til at lykkedes... argh........ 



Den får sidste chance nu inden jeg kyler det hele af h.... til og finder et af mine andre 117 projekter frem.....



Sikke vi dog slapper af og nyder ferien.... ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar