fredag den 18. maj 2012

nyt look eller??

Hmm.. i sin tid baksede jeg en HEL del med lay-out og billeder her på bloggen, så jeg turde ikke ændre designet af frygt for det hele ville brænde sammen... det må jeg så betale dyrt for nu.. for kan virkelig ikke huske en dyt, af hvordan det nu lige var det var jeg gjorde.... hmm...

jeg lader i første omgang designet være.. men må indrømme at nuværende design er lidt for fancy til mig.. er vidst mere til simpelt, hvid og slidt.. :0)


I dag gik en prås op for mig...  jeg har fundet ud af hvorfor her altid roder sådan, ser man bort fra min mand og tre børn som også hjælper mig med det lettere rodede kaos her altid er, så er det egentligt et mysterium.. da JEG altid går og rydder op... (syntes jeg)


Men så var det det slog mig....  hvor mange ting var det nu lige jeg havde gang i på én gang??

Hmm.. ja lad mig se.. på 1 time nøjagtig  (fra disneys start til slut) fik jeg :

Vasket låger af med grundrens
slebet lampe så den er klar til maling..
sat en vask over,
Give min datters kommende tøjstativ en omgang VD40... 
strikket 6 omgange på et ærme, på en trøje som skal gives væk på søndag..
omplantet 6 krukker udenfor + vanding
sætte en tøjvask over
lægge lidt tøj sammen
fylde hænderne med sager der skulle op ovenpå..
1 toiletbesøg..
et hurtig facebook besøg...
+ 1000 tanker om alt det jeg nu også lige kunne nå, mens mand og børn var bænket foran flimmerkassen....

men


  pludselig var timen gået, og egentlig kom jeg ALDRIG i gang med at male den sættekasse som oprindeligt var planen....    fik jeg nævnt at her stadig roder??  :0)




Var forresten til mit 1. bagagerumsmarked i Horsens sidste søndag, altså i 2012... og kom hjem med en masse til både store og små.. tror jeg fik brugt næsten 500 kr, men så var der også masser af mærketøj til sagamusen på 1½ år (molo, småfolk, tommy hilfinger, mv. )  Fede bluser til Torbjørnsen på snart 5 år (kulør, hummel, ida T og drappa dot)   og tøj til Jarlsen på 7 (adidas, outfitters nation, hummel) 

Så var der lækre blade, bøger, retro baby sengesæt, wallstickers, en skøn babyseng til sagas dukker og både gormitier og bakuganer til drengene.. syntes selv det var fede kup, men de bedste var helt klart dukkesengen til 40 kr. (glæder mig allerede til at sy masser af dyner dertil)  og så de små røde bisgaard sko til bare 10 kr..  de var pæne og velholdte..   behøver jeg sige at jeg snart skal afsted igen?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar