lørdag den 21. januar 2012

getting started...


Ældstebarnet..



Det er sÃ¥ som sÃ¥ med indlæg lige pt...   37 timer pÃ¥ job trækker altsÃ¥ tænder ud..   jeg elsker mit job men det tager sÃ¥ meget af min tid :0)  Min søde kollega Birgit som har voksne børn nu, fortalte forleden at da hendes ældste søn var startet i skole kom han med denne kommentar.. "skolen er da ok, men den tager altsÃ¥ sÃ¥ meget af min tid" :0)   Og det kan jeg godt følge ham i.....

Mens vi venter på at det skal blive d. 1 feb. hvor vi skal betale en masse depositum for at få en (skøn skøn) nøgle.. så er det ved at være "flytte-en-masse-sager-i-flyttekasser-tid" og da det jo er 2. gang vi skal flytte indenfor relativ kort tid.. 1 år... så skulle man jo ikke mene at der ville være så meget at flytte med, da der blev sorteret vældigt ved sidste flytning... men ak... er bange for det ikke helt er tilfældet.. syntes godt nok at der er sager OVERALT... jeg underskylder mig med at det er fordi at vi er trykket sammen på LIDT plads, og når vi flytter, vil vores ting se ud af nærmest ingenting når vi nu får så MEGET plads.. hmm.. ved ikke om den holder helt.. men jeg håber ;0)

I mellemtiden har jeg proppet familien i "kasser" sÃ¥ ved jeg da hvor jeg har gjort af dem ;0)   



 
Mindste og mellemste ... 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar